Tapahtumat

Tervetuloa Euroglögi -tilaisuuteen perjantaina 8.12.2023 kello 17.00 Cafe’ Art -kahvilaan, Läntinen Rantakatu 5, Turku.

Tilaisuuden aiheena on Tasavallan Presidentti -instituutio 🇫🇮 ja Eurooppa-politiikka 🇪🇺

Keskustelun herättäjinä ovat Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja, professori Markku Jokisipilä ja Euroopan parlamentin jäsen Ville Niinistö. Moderaattorina toimii Schuman-seuran varapuheenjohtaja Timo Kultanen.

’Nyt keskustellaan -sarjamme’ tilaisuutemme ovat avoimia kaikille, joten tuo mukaan myös ystäväsi.

Glögitarjoilu

MENNEET TAPAHTUMAT

Tervetuloa Schuman-seuran ’Nyt keskustellaan’ -sarjan tilaisuuteen torstaina 26.10.2023 kello 18 Panimoravintola Kouluun Eerikinkatu 18, Turku. Keskustelutilaisuuden aihe on todella ajankohtainen: Saksan, Unkarin ja Puolan nykyinen Eurooppa-politiikka

Keskustelun herättäjinä ovat Eduskuntatutkimuksen keskuksen erikoistutkija, Schuman-seuran neuvottelukunnan jäsen ja erityisesti Saksan politiikan erityisasiantuntija Kimmo Elo ja Turun yliopiston yliopistonlehtori, dosentti ja Schuman-seuran neuvottelukunnan jäsen Heino Nyyssönen, jonka erityisinä tutkimuksen kohteina ovat Unkarin, Puolan ja Itä-Euroopan maiden politiikka.

Kaikki keskustelusarjamme tilaisuudet ovat avoimia kaikille, joten tuo mukaan myös aiheesta kiinnostuneet ystäväsi.

Kahvitarjoilu.